Päivityksiä tulossa

Olen onneton kadottanut kamerani muistikortin ja nyt kuvapäivitykset ovat hetkeksi tauolla. Olen jo tilannut uuden kortin ja tilanne korjaantuu heti kun posti sen minulle kuljettaa. Olen saanut jo siniset Summer sox - sukat valmiiksi ja vaaleanpunaisia Pomatomus- sukkia neulon parhaillaan. Lisäksi liityin Mammutin huivihullutukseen ja neuloin juhannuksen aikaan Multomah- huivin Schoppel Wollen Zauberall -sukkalangasta,väri 1535 kivipesty. Tuli ihan kiva huivi ja kuvia tulee heti kun mahdollista.






 Posti toi muistikortin, ja tässä siis kuvat valmiista töistä. Kamerani on aika onneton ja haaveilenkin uudesta digipokkarista ehkä tulevana synttärinä parin viikon päästä... Luultavasti hemmottelen itseäni sellaisella ja teen vanhoja lankoja varastoista jonkun aikaa valmiiksi töiksi ja säästän siitä rahaa kameraan. Ne ei enää niin kauheasti maksa kun ei tarvita mitään ammattilaisen järjestelmäkameraa. Nyt vaan täytyisi löytyä jostakin selkärankaa ja pysyä poissa nettilankakaupoista. Asiaa ei auta että esim. Yarnissimaan on tullut ihania Wollmeise-paketteja myyntiin ja tarvitsisin jotakin ihanaa huivilankaakin ja värjäämistäkin olisi taas kiva kokeilla... Maailma on täynnä houkutuksia, se tekee itsensä hillitsemisen joskus melkein mahdottomaksi. No kaikkea ei voi saada sen nyt on jo tähän ikään oppinut ja kamera on kanssa tosi kiva vehje nyt kun olen innostunut jakamaan käsityökokemuksiani.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

HIHAT JA VARTALO YHTEEN

LÄMMIN SHAALI TALVEKSI - COPSE / BT FALL 2015

YKSI SUKKA , PEITON KOLMANNES JA VARTTIA VAILLE VALMIS VILLURI