VÄREJÄ, VÄREJÄ NIITÄ TALVELLA TARVITAAN

KAAMOSMASENNUKSEEN :




MALLI: SAUDADE BY YSOLDA
LANKA: NOVITAN ALPACA WOOL (BEIGE) JA NORDIC WOOL.
PUIKOT: 3mm JA 3,5mm
KOKO:S



RAVELRYSSÄ



TULIHAN NE VALMIIKSI NE KIRJONEULELAPASET....OLEN MELKO POLLEA



MALLI : NAGU TRAD BY MIELLITTY
LANKA:NOVITA NORDIC WOOL
PUIKOT: 3mm JA 3,25mm



RAVELRYSSÄ



JA TARPEESEEN YHDELLE VILUKISSALLE :


MALLI NOVITAN VERKKOSIVUILTA OMIN MUUNNOKSIN KOSKA NEULOIN KOKO PÖKSYT PYÖRÖNÄ.
LANKA: NOVITAN WOOL
KOKO: M

RAVELRYSSÄ

JA VALMISTUNUT ADVENTUROS:


MALLI: ADENTUROS BY JOJI LOCATELLI
LANKA : HOLST GARN SUPERSOFT VÄRI CLOUDBERY
PUIKOT: 4mm JA 4,5mm 




JA NYT TULEE KUVASADE....




IHANIA PALMIKOITA JOKA PUOLELLA





 OIKEA KIETOUTUMISTAKKI.


 MUUTAMA YÖ SITTEN KUN ULKONA OLI -27c NUKUINKIN TÄMÄ YLLÄNI.

RAVELRYSSÄ




JA JOTAKIN KLASSISEMPAA PUIKOILLA :



SEURAAVA JOJIN SUUNNITTELEMA MALLI ON JO PUIKOILLA. NIMI ON BIG OLD COAT JA HIHOISSA JO MENNÄÄN.
LANKANA SVARTA FÅRETIN 3-SÄIKEINEN VILLALANKA JA PUIKOT 4mm JA 4,5mm.

Kommentit

  1. Ihanat villakalsarit! Varsinkin väri :) Mullakin ollut to do -listalla jo vuosia... olen kuitenkin päätynyt ostamaan Ruskovillalta kun ne pakkaskelit kuitenkin "yllättää" aina niin ettei ehdi neuloa :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Olen harkinnut itsellenikin tuollaisia kalsareita vaikka kotihousuiksi. Ei olisi kylmä kotosalla kun olisi moiset jalassa. Yllättävän nopsat neuloakin. Ruskovillan pöksyt ovat varmasti yleellisen ihanat ja ei kaikkeen aina voi ja ehdi varautua vaikka kuinka hyvät aikeet olisi. Niin se vaan on ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

You can leave comments also in english if you like, thank you.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

HIHAT JA VARTALO YHTEEN

LÄMMIN SHAALI TALVEKSI - COPSE / BT FALL 2015

YKSI SUKKA , PEITON KOLMANNES JA VARTTIA VAILLE VALMIS VILLURI