ROCIO EDISTYY JA APUA OLEN KIIPELISSÄ


On se niin kaunis tuo pitsi takakappaleessa.
Blogini on muuten kaapattu ! Olen varmaan taas liian hätäisesti tyylilleni uskollisena vastannut vain yes johonkin koneen esittämään kysymykseen kun olen saanut blogini kommentit liitettyä johonkin Google+ kommentteihin. Jos joku osaa neuvoa miten saan tämän vaihtoehdon poistettua olisin ikikiitollinen. Haluan että kaikki saavat kommentoida postauksiani eivät vain ne joilla on tuo Google+ systeemi. Tässä on mennyt pari päivää jo ihmetellessä ja olen saanut jo Siinaltakin apua ( kiitos Siina ) mutta ongelma ei ole vielä selvinnyt minulle APUA!!! En haluaisi joutua muuttamaan blogiosoitetta tällaisen takia. Jos joku osaa neuvoa niin minulle voi lähettää emailia osoitteeseen:  annemari_urpokoskinen@hotmail.com

Kiitos <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

HIHAT JA VARTALO YHTEEN

LÄMMIN SHAALI TALVEKSI - COPSE / BT FALL 2015

YKSI SUKKA , PEITON KOLMANNES JA VARTTIA VAILLE VALMIS VILLURI