VILAUTTELUA

Vilautan vain nopsaan... Olen siis uurastanut kehruun ja muidenkin hommien lomassa tätä kirjoneulettani.


Koreaa on. Värejä vilisee niin että huh,huh.


Olen siis eroittanut etukappaleet takakappaleesta ja nyt on menossa tuo oikealla näkyvä etukappaleen neulominen.


Toivotaan että kastelu tekee neuleelleni ihmeitä. En ole saanut kovinkaan siistiä jälkeä aikaiseksi tästä pörröisestä ja liukkaasta langasta. Nyt taas kiirehdin muihin puuhiin kun tänään tulee illaksi siskon porukat meille. Mukavaa iltaa myös teille kaikille .

Kommentit

  1. Sinustahan on tulossa ihan kirjoneulekone!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, miten sen nyt ottaa..parannettavaa tuossa työn jäljessä kyllä vielä löytyy, mutta ehkä vähän yskivä kone ?

      Poista
  2. Voi kuinka kaunista. ja mikä työmäärä! Minä tuskaalen vaivaasen sukan kanssa, eikä siitäkään meinaa valmista tulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riitu olen sitä mieltä että kirjoneuletta on helpompi tehdä isoissa mitoissa. Minä en ole vielä ikinä saanut kirjoneulesukkaa aikaiseksi. Kunnioitan suuresti ihmisiä jotka uskaltavat siihen hommaan ryhtyä, joten nostan sinulle hattua kun olet hommaan ryhtynyt. Tsemppiä ! Huomasin että olet opetellut uuden kätevän tavan tuohon sukan neulomiseen. Tekisipä melkein mieleni kokeilla itsekin ....joskus.

      Poista

Lähetä kommentti

You can leave comments also in english if you like, thank you.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

HIHAT JA VARTALO YHTEEN

LÄMMIN SHAALI TALVEKSI - COPSE / BT FALL 2015

YKSI SUKKA , PEITON KOLMANNES JA VARTTIA VAILLE VALMIS VILLURI